افتتاحیه نمایشگاه روزهای زندگی 6

مراسم گشایش نمایشگاه عکس «روزهای زندگی 6» یکشنبه 2 مرداد 1401 در گالری فرهنگ‌سرای اخلاق در تهران برگزار می‌شود.

روزهای زندگی 6

روزهای زندگی 6

طبق اعلام سعید فداییان دبیر نمایشگاه روزهای زندگی ، نمایشگاه شامل35 عکس از 17 عکاس است و نمایشگاه هم روز یکشنبه 2 مرداد 1401 از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فرهنگسرای اخلاق به نشانی آدرس: خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، فرهنگسرای اخلاق افتتاح خواهد شد.
هیات داوری نمایشگاه «روزهای زندگی 6» متشکل کیارنگ علایی ، امیر علیمی و محمدرضا معصومی با بررسی 238 عکس از 40 شرکت‌کننده در فراخوان در نهایت تعداد 35عکس از 17 عکاس را برای حضور در نمایشگاه معرفی کرد.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است:

رسول حاتم آبادی ، سارا فراهانی، شبنم امیدوار،مهدی ویسانیان،امید پورانابی،نیما اقبالی،حامد قاسمی،خدیجه نادری، روح الله صحرایی،فاطمه روحانی ،فرهنگ محوی،مینا کمال زاده،جمال مرتضوی،علیرضا عباسی،مریم عیسی زاده ،هانیه عابدین زاده،اعظم بقالیان

گفتنی‌ست این نمایشگاه گروهی عکس با آثاری مستند اجتماعی و دارای رویکرد زندگی روزمره تا 12 مرداد ماه 1401 در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۹ الی ۱۷ برای بازدید عموم دایر خواهد بود..
شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند به سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی ،خیابان شکوفه،خیابان شهید کاظمی،جنب بوستان گلزار مراجعه کنند.